Motywacja w call center – 6 sposobów na wsparcie pracowników

13.07.2018

Wskaźniki KPI spadają, a pracownicy call center cichną i spuszczają głowy? Mniejsza efektywność wiąże się często ze spadkiem motywacji, a Ty jako lider zespołu masz na nią duży wpływ. Zobacz, co możesz zrobić, aby naprawić morale załogi!…

czytaj dalej

Jak dbać o głos podczas pracy w call center?

17.05.2018

Praca w call center wiąże się ze znacznym obciążeniem aparatu mowy. Bolesne chrypki, suchość i powracające zapalenia gardła skutecznie utrudniają komunikację z klientami, co oczywiście wpływa na pogorszenie wyników sprzedażowych. Jak ochronić struny głosowe przed negatywnymi skutkami długotrwałej eksploatacji?…

czytaj dalej

Welcome call – 5 zasad skutecznej rozmowy

19.06.2017

Pierwsze wrażenie możemy zrobić tylko raz. Przebieg rozmowy powitalnej – welcome call – ma niebagatelne znaczenie dla zadowolenia klienta i wyników sprzedaży call center. O czym należy pamiętać, by pierwszy kontakt zakończył się sukcesem?Angielski termin welcome call (cold call)…

czytaj dalej

Jak sprzedawać przez telefon? 4 warunki efektywnej sprzedaży telefonicznej

28.04.2017

Co zrobić, aby poprawić wyniki sprzedaży za pośrednictwem call center? Oczywiście, ostateczna decyzja o zakupie należy do klienta, ale i sprzedawca ma w tej kwestii sporo do zrobienia. Przeczytaj, do kogo kierować ofertę i jak prowadzić rozmowę, by osiągnąć zadowalające…

czytaj dalej

4 zasady, które pomogą Ci zrobić dobre wrażenie przez telefon

20.07.2016

Rozmowy telefoniczne w call center z klientami, zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi, nigdy nie są łatwe. Nie można liczyć na takie czynniki jak rozładowujący napięcie uśmiech, profesjonalny wygląd czy gestykulacja. Jest jednak kilka rzeczy, które można zrobić, by wywrzeć na…

czytaj dalej

Windykacja przez telefon

19.10.2015

Relacje z klientami nie zawsze są łatwe. Zdarza się, że osoby korzystające z usług firm call center nie płacą faktur w wyznaczonym terminie. Co można zrobić w takiej sytuacji? Wykorzystać telefon do windykacji należności.…

czytaj dalej

Jak zbudować dobrą bazę danych?

19.03.2015

Dobra baza danych to klucz do sukcesu. Zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży, poprawia efektywność kampanii promocyjnych i badań marketingowych. Dzięki niej konsultanci call center nie wykonują setek przypadkowych telefonów dziennie, ale rozmawiają z osobami, które faktycznie mogą być zainteresowane danym produktem.…

czytaj dalej

Mowa. Podstawowa umiejętność profesjonalnego telemarketera

26.08.2014

Bardzo trudno jest zrobić dobre wrażenie. Zwłaszcza wtedy, kiedy nie można użyć całego uroku osobistego jakim dysponujemy. Telemarketer ma tylko jedno narzędzie, którym może zdobyć sympatię klienta – głos. To, co mówi i jak mówi, ma zatem ogromne znaczenie. Jak…

czytaj dalej

Jak rozmawiać z klientami przez telefon? Przydatne wskazówki.

17.07.2014

Telefoniczny kontakt z klientem – prędzej czy później każdy z nas zostaje postawiony przed tym zadaniem. Nawet jeśli na co dzień nie pracuje się w telemarketingu, tylko np. w niewielkiej agencji reklamowej.…

czytaj dalej

telemarketing reklamacja

Jak radzić sobie ze zdenerwowanym rozmówcą?

14.05.2014

Zdenerwowany, niezadowolony klient, który podczas rozmowy wyładowuje swoją złość na konsultancie to nieprzyjemna sytuacja. Rozwiązania są dwa: można ją zaostrzyć lub załagodzić. Jak się zachować i co zrobić, by klient nie rzucił słuchawką?…

czytaj dalej

Jak przezwyciężyć lęk przed dzwonieniem?

05.05.2014

Rozmowy z klientami to istotny element pracy większości osób, a w przypadku telemarketerów nie tylko część, ale po prostu esencja. Niektórym przychodzą one z łatwością. U innych budzą obawy. Tak naprawdę jednak rozmawiania można się nauczyć, a lęk przed telefonicznym…

czytaj dalej

wczytaj więcej

Kategorie

Wyszukiwarka

Newsletter