Cold calling – co to takiego i jakie techniki stosować?
15.06.2024
Cold calling to jedna z najczęściej wykorzystywanych technik w telemarketingu do pozyskiwania nowych klientów. Wiele osób uważa ją za nieco przestarzałą, jednak należy wiedzieć, że taka metoda ma ogrom zalet, które warto docenić. Jakich? Na czym dokładnie polega cold calling?…Trudny klient, czyli jak radzić sobie z trudnym klientem
15.04.2024
Pracując w call center prędzej czy później będziesz musiał zmierzyć się z trudnym klientem – osobą zdenerwowaną, rozczarowaną produktem lub usługą, liczącą, że jej problem zostanie rozwiązany szybko i bez zbędnych formalności. Wraz ze stażem pracy będzie rosnąć Twoje doświadczenie,…Skrypt rozmowy sprzedażowej – jak go stworzyć?
15.05.2023
Praca w call center to szereg wyzwań i nieprzewidywalne reakcje klientów. Telemarketerzy mają jednak do dyspozycji narzędzia, które pomagają zmniejszyć ryzyko wpadki i usystematyzować pracę. Do takich rozwiązań należy skrypt rozmowy sprzedażowej przez telefon, jaki ma do dyspozycji każdy pracownik.…Empatia – co to jest i jak wykorzystać ją w call center?
16.01.2023
Z kim będziesz się lepiej dogadywać – z osobą, która okazuje Ci zrozumienie, czy z taką, która beznamiętnie i bez żadnych emocji będzie przechodzić w rozmowie od wątku do wątku? Zdecydowana większość ludzi wybierze pierwszą opcję. Ten schemat można wykorzystać…Triki psychologiczne przydatne w sprzedaży przez telefon
15.12.2022
Przeciętnemu Kowalskiemu telemarketerzy i centrale telefoniczne nie kojarzą się najlepiej. Często myśli tylko o tym, by jak najszybciej zakończyć rozmowę. I to nawet wtedy, gdy sam ją inicjuje. Nie oznacza to jednak wcale, że dziś nie da się niczego sprzedać…Emocje w rozmowach z klientem – tak czy nie?
15.06.2022
Praca w call center jest zaliczana do posad, w których mamy codzienny kontakt z klientem. Jest to jednak dość specyficzny układ – żaden lub niemal żaden telemarketer nie ma bezpośredniego kontaktu z klientem. Cała rozmowa jest prowadzona przez telefon. A…Zainteresowanie drogą do sprzedaży. Jak rozpocząć rozmowę telefoniczną?
15.08.2021
Sprzedaż przez telefon jest solą branży call center. To właśnie na nią często liczą firmy, które wiążą się z agencjami telemarketingowymi. Rozmowa telefoniczna z klientem należy więc do najbardziej pożądanych umiejętności wszystkich pracowników call center. Poradniki dla osób zatrudnionych w…Skargi klientów na obsługę w call center. Jak temu zaradzić?
15.03.2021
Praca w call center może być ciekawym wyzwaniem i źródłem niezłego zarobku, nie należy jednak do najłatwiejszych. Wielu telemarketerom problemy sprawiają zwłaszcza skargi klientów, którym często towarzyszy spore zdenerwowanie, co ma duży wpływ na nastawienie dzwoniącej osoby. Co jednak, kiedy…Prawidłowa dykcja w call center – jak ją trenować?
14.05.2020
Praca telemarketera opiera się przede wszystkim na mówieniu i słuchaniu. Kluczem do osiągnięcia sukcesu są prawidłowe proporcje pomiędzy obiema czynnościami. Mimo wszystko obowiązek prowadzenia rozmowy spoczywa zdecydowanie na barkach wykonującego połączenie, który musi być do tego odpowiednio przygotowany. Jedną z…6 umiejętności miękkich, które rozwiniesz dzięki pracy w call center
18.02.2020
Zatrudniając się jako konsultant telefoniczny, możesz liczyć na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz wielu kompetencji pożądanych na rynku pracy. Przedstawiamy 6 umiejętności miękkich, które rozwiniesz dzięki pracy w call center. Umiejętności miękkie w call center Praca na słuchawce opiera się…Awans, i co dalej? 5 nowych obowiązków team leadera w call center
19.04.2019
Kompetentny lider zespołu call center znacznie poprawia jakość pracy oraz morale pracowników. Na czym powinien się skupić i czym kierować się w działaniach, by prawidłowo wykonać swoje zadanie?…4 funkcje skryptu, które wykorzystasz podczas pracy w call center
20.03.2019
Skrypt, czyli scenariusz rozmowy z klientem, to nieodzowny atrybut każdego telemarketera – niezależnie od stażu pracy czy umiejętności. Sprawdź, do czego przydaje się skrypt i w jakich sytuacjach warto się nim wspomóc!…Jak zorganizować stanowisko pracy w call center?
22.02.2019
Biuro call center to miejsce, w którym pracownik powinien czuć się komfortowo, bez względu na zakres obowiązków. Jednoczesna praca na komputerze i telefonie, monotonia pracy, zbyt krótkie przerwy między rozmowami – wszystko to potrafi dać się we znaki, jednak prawidłowo…Jak prowadzić rozmowę w call center, aby usłyszeć to, co ważne?
17.12.2018
Wzajemne zrozumienie na linii klient-konsultant to klucz do sukcesu w branży call center. Poznaj kilka trików, które pomogą Ci zebrać komplet informacji potrzebnych do „skrojenia” oferty na miarę potrzeb swojego rozmówcy!…Motywacja w call center – 6 sposobów na wsparcie pracowników
13.07.2018
Wskaźniki KPI spadają, a pracownicy call center cichną i spuszczają głowy? Mniejsza efektywność wiąże się często ze spadkiem motywacji, a Ty jako lider zespołu masz na nią duży wpływ. Zobacz, co możesz zrobić, aby naprawić morale załogi!…Jak dbać o głos podczas pracy w call center?
17.05.2018
Praca w call center wiąże się ze znacznym obciążeniem aparatu mowy. Bolesne chrypki, suchość i powracające zapalenia gardła skutecznie utrudniają komunikację z klientami, co oczywiście wpływa na pogorszenie wyników sprzedażowych. Jak ochronić struny głosowe przed negatywnymi skutkami długotrwałej eksploatacji?…Welcome call – 5 zasad skutecznej rozmowy
19.06.2017
Pierwsze wrażenie możemy zrobić tylko raz. Przebieg rozmowy powitalnej – welcome call – ma niebagatelne znaczenie dla zadowolenia klienta i wyników sprzedaży call center. O czym należy pamiętać, by pierwszy kontakt zakończył się sukcesem?Angielski termin welcome call (cold call)…Jak sprzedawać przez telefon? 4 warunki efektywnej sprzedaży telefonicznej
28.04.2017
Co zrobić, aby poprawić wyniki sprzedaży za pośrednictwem call center? Oczywiście, ostateczna decyzja o zakupie należy do klienta, ale i sprzedawca ma w tej kwestii sporo do zrobienia. Przeczytaj, do kogo kierować ofertę i jak prowadzić rozmowę, by osiągnąć zadowalające…4 zasady, które pomogą Ci zrobić dobre wrażenie przez telefon
20.07.2016
Rozmowy telefoniczne w call center z klientami, zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi, nigdy nie są łatwe. Nie można liczyć na takie czynniki jak rozładowujący napięcie uśmiech, profesjonalny wygląd czy gestykulacja. Jest jednak kilka rzeczy, które można zrobić, by wywrzeć na…Windykacja przez telefon
19.10.2015
Relacje z klientami nie zawsze są łatwe. Zdarza się, że osoby korzystające z usług firm call center nie płacą faktur w wyznaczonym terminie. Co można zrobić w takiej sytuacji? Wykorzystać telefon do windykacji należności.…Jak zbudować dobrą bazę danych?
19.03.2015
Dobra baza danych to klucz do sukcesu. Zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży, poprawia efektywność kampanii promocyjnych i badań marketingowych. Dzięki niej konsultanci call center nie wykonują setek przypadkowych telefonów dziennie, ale rozmawiają z osobami, które faktycznie mogą być zainteresowane danym produktem.…Mowa. Podstawowa umiejętność profesjonalnego telemarketera
26.08.2014
Bardzo trudno jest zrobić dobre wrażenie. Zwłaszcza wtedy, kiedy nie można użyć całego uroku osobistego jakim dysponujemy. Telemarketer ma tylko jedno narzędzie, którym może zdobyć sympatię klienta – głos. To, co mówi i jak mówi, ma zatem ogromne znaczenie. Jak…Jak rozmawiać z klientami przez telefon? Przydatne wskazówki.
17.07.2014
Telefoniczny kontakt z klientem – prędzej czy później każdy z nas zostaje postawiony przed tym zadaniem. Nawet jeśli na co dzień nie pracuje się w telemarketingu, tylko np. w niewielkiej agencji reklamowej.…Jak radzić sobie ze zdenerwowanym rozmówcą?
14.05.2014
Zdenerwowany, niezadowolony klient, który podczas rozmowy wyładowuje swoją złość na konsultancie to nieprzyjemna sytuacja. Rozwiązania są dwa: można ją zaostrzyć lub załagodzić. Jak się zachować i co zrobić, by klient nie rzucił słuchawką?…Jak przezwyciężyć lęk przed dzwonieniem?
05.05.2014
Rozmowy z klientami to istotny element pracy większości osób, a w przypadku telemarketerów nie tylko część, ale po prostu esencja. Niektórym przychodzą one z łatwością. U innych budzą obawy. Tak naprawdę jednak rozmawiania można się nauczyć, a lęk przed telefonicznym…