poradnik call center - praca zdalna

Call center – praca zdalna. Wszystko, co musisz o niej wiedzieć!

14.10.2024

Pandemia zmieniła nasze życie bardziej, niż mogliśmy się tego spodziewać. Wiele osób musiało na nowo odnaleźć się na rynku pracy, ale zmiany dotknęły również zasady działania firm w wielu branżach. Nie inaczej było z call center. Praca zdalna w tej…

czytaj dalej

praca w call center - poradnik

Praca w call center – na czym polega, czy jest szkodliwa, ile się zarabia?

14.09.2024

Wokół pracy w call center narosło wiele mitów. Niektóre z nich są bardzo pozytywne, większość maluje jednak stanowisko telemarketera jako dość trudny kawałek chleba, który nie przynosi zbyt wielu korzyści. Jak jest jednak w rzeczywistości? Czy w telemarketingu faktycznie warto…

czytaj dalej

call center - zarobki 2024

Call center – zarobki 2024. Ile zarobisz na różnych stanowiskach?

15.03.2024

Praca w call center to może być znakomitą ścieżką rozwoju lub sposobem na dodatkowe źródło dochodu. Bez względu jednak na to, na którą opcję się zdecydujesz, na pewno chcesz, żeby praca była dla Ciebie w pełni opłacalna i dawała Ci…

czytaj dalej

pracownice contact center przed komputerem

Wallboard – co to takiego i jak może pomóc w contact center?

15.02.2024

Pracownicy contact center korzystają z wielu wirtualnych narzędzi, które ułatwiają im pracę. Menedżerom może wydatnie pomóc Wallboard. Umożliwia on monitorowanie kluczowych parametrów związanych z bieżącą pracą zespołu. Co dokładnie można na nim zobaczyć? Jakie są korzyści z monitorowania pracy contact…

czytaj dalej

baza klientów to podstawa telemarketingu

Baza klientów – jak prawidłowo zbudować ją w call center?

16.01.2024

Telemarketing może być skuteczną metodą dotarcia do obecnych i potencjalnych klientów, wciąż pozostaje ważnym elementem bezpośredniego kontaktu z odbiorcą. By jednak do niego dotrzeć, call center potrzebuje choć podstawowych danych. Gromadzi je baza klientów. Skąd ją wziąć? Jak ją zbudować?…

czytaj dalej

SIP Trunk – co to jest i jak pomoże w call center?

15.11.2023

Każde call center powinno dążyć do tego, by działać skuteczniej i bardziej wydajnie, a przy tym nie generować dodatkowych kosztów. Rozwiązaniem, które wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, jest SIP Trunk. Dzięki niemu można bardziej efektywnie zarządzać połączeniami przychodzącymi, korzystając z sieci…

czytaj dalej

call tracking pomaga w call center

Call tracking – co to jest i dlaczego warto?

15.09.2023

Działania call center to dziś nie tylko odbieranie telefonów, wykonywanie połączeń i informowanie klientów o ofercie. To również wsparcie dla działań marketingowych firmy. Ułatwiają to specjalistyczne usługi, które dostarczają marketingowcom cennych danych. Jednym z takich rozwiązań jest call tracking. Co…

czytaj dalej

Service Level – co to jest i jak go ustalić w call center?

16.08.2023

Wiele przedsiębiorstw korzysta z zewnętrznych agencji call center, które zajmują się obsługą połączeń od klientów czy kontrahentów. Jak jednak dokonać dobrego wyboru odpowiedniego centrum telemarketingowego? Jednym z parametrów, na który firmy z pewnością będą zwracać uwagę, jest Service Level. To…

czytaj dalej

słuchawki do call center

Jak wybrać słuchawki do call center?

14.07.2023

Słuchawka call center z przypiętym do niej mikrofonem to jeden ze znaków rozpoznawczych telemarketera. Dobrze dobrane słuchawki mają bardzo duży wpływ na jakość pracy, nieodpowiedni model może zaś sprawić, że codzienne obowiązki staną się udręką. Podobnie jak techniki sprzedaży telefonicznej…

czytaj dalej

dialer call center

Dialer – co to jest i jak wykorzystuje się go w call center?

13.06.2023

Współczesne call center coraz bardziej ewoluują w kierunku contact center, które korzystają z wielu nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Nadal jednym z kluczowych wskaźników dla wielu menedżerów pozostaje jednak call per hour, czyli CPH – liczba minut rozmowy w ciągu godziny pracy…

czytaj dalej

badania cati - rozmowa z klientem

Badania CATI – na czym polegają?

16.04.2023

CATI jest jedną z najpopularniejszych metod badania rynku oraz opinii publicznej. To wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo, często realizowany przez call center. Pozwala na przeprowadzenie dużej liczby ankiet w dość krótkim czasie. Na czym jednak dokładnie polegają badania CATI? Jakie są…

czytaj dalej

Polityka bezpieczeństwa informacji w call center. O czym trzeba pamiętać?

16.02.2023

Wprowadzenie przepisów związanych z RODO mocno zmieniło podejście firm do kwestii bezpieczeństwa informacji. Nowe regulacje nie tylko wymusiły przygotowanie specjalnych dokumentów, ale też sprawiły, że faktycznie zwraca się na nie uwagę. Jednym z najważniejszych jest polityka bezpieczeństwa informacji w call…

czytaj dalej

Jak awansować w call center? Szanse i możliwości

15.10.2022

Telemarketing często kojarzy się z zajęciem dla studentów. Ewentualnie dla tych osób, które chcą dorywczo zwiększyć swoje dochody bądź znaleźć na chwilę przystań w poszukiwaniu lepiej płatnej i ciekawszej posady. Ten obraz nie do końca jest jednak prawdziwy. Nie brakuje…

czytaj dalej

call center - systemy, które cały czas wdrażają nowe usprawnienia

Skuteczny system call center – najważniejsze usprawnienia

15.09.2022

Call center to branża, która rozwija się od ponad 70 lat. I choć założenia pozostają te same – kontakt z klientem w celu rozwiązywania jego problemów lub skłonienia do zakupów – system call center przeszedł w tym czasie dynamiczne zmiany.…

czytaj dalej

analiza pracy telemarketera

Rozmowa z call center – jak analizować pracę telemarketera i wyciągać wnioski?

16.08.2022

Rozmowa z call center czasami jest dla klientów źródłem frustracji. Dzieje się tak przede wszystkim wtedy, kiedy konsultant nie może im pomóc. Nie zawsze wynika to jednak z braku rzeczywistych możliwości telemarketera. BYwa i tak, że źródłem nerwów czy niezadowolenia…

czytaj dalej

visual ivr w call center

Visual IVR – w jaki sposób pomoże Twojemu contact center?

15.07.2022

Call center w Polsce i na świecie w ostatnich latach wyraźnie ewoluują. Z tradycyjnych centrali telemarketingowych, gdzie dominowała praca “na słuchawkach”, zmieniają się w nowoczesne contact center. Dzieje się tak między innymi dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Jednym z rozwiązań, które…

czytaj dalej

voicebot call center

Voicebot – czym jest? Czy sprawdzi się w call center?

16.05.2022

Jak unowocześnić call center? Porady w tym temacie obejmują przede wszystkim zachętę do korzystania z nowych technologii. Obok takich rozwiązań jak omnichannel czy system CRM, często pojawia się temat voicebotów. To rozwiązanie, które może być rozwiązaniem niektórych problemów, z jakimi…

czytaj dalej

nowoczesne call center

Nowoczesne call center. Jakie funkcjonalności powinny się w nim znaleźć?

14.04.2022

Branża call center w Polsce i na świecie stale się rozwija. Nowoczesny telemarketing coraz mniej przypomina sale znane z amerykańskich filmów sprzed lat. Dziś bliżej im do contact center niż szeregu biurek, zza których wydzwania się do klientów. Automatyczne dzwonienie,…

czytaj dalej

uniwersalne pomysły w branży call center

Uniwersalne pomysły, które sprawdzą się w każdym call center

15.02.2022

Rozwój firmy jest priorytetem niemal każdego właściciela call center. Polska wciąż pozostaje wdzięcznym rynkiem dla tego typu działalności. By jednak radzić sobie na rynku, trzeba skupiać się na skutecznych rozwiązaniach i nie zamykać na nowe pomysły. Każde call center jest…

czytaj dalej

telemarketer pięć cech

5 cech idealnego telemarketera, czyli pracownik call center, o jakim marzysz

15.01.2022

Dobry pracownik to skarb w każdej firmie, bez względu na branżę. Telemarketer jest jednak stanowiskiem specyficznym. Z jednej strony bowiem do tej branży trafiają często osoby, które szukają zajęcia dorywczego bądź tylko “na chwilę”. Z drugiej jednak ta praca wcale…

czytaj dalej

jak założyć małe call center

Jak założyć małe call center? Czy to się opłaca?

15.12.2021

Na rynku call center znajduje się coraz więcej dużych firm, które współpracują z największymi korporacjami. Oferują swoje usługi przede wszystkim w największych miastach, często obsługują tysiące połączeń dziennie. Nie wszyscy chcą jednak korzystać z oferty takich molochów. Dotyczy to przede wszystkim…

czytaj dalej

jak nagrać rozmowę w call center

Jak nagrać rozmowę w call center? Przepisy i techniki, które warto poznać

15.11.2021

Nagrywanie rozmów call center to temat, który często zajmuje telemarketerów. Z jednej strony dzięki nagraniom można łatwiej podnosić jakość rozmów i rozstrzygnąć ewentualne konflikty z klientami. Z drugiej wątpliwości unoszą się nad przepisami prawa oraz sposobem odsłuchu i oceniania rozmów…

czytaj dalej

pracownicy call center rozwój

Call center na dłużej. Jak rozwijać pracowników?

15.10.2021

Kiedy zatrudniamy nowego pracownika, najbardziej pożądanym rozwiązaniem jest sytuacja, w której od razu jest on w stanie przejąć wszystkie powierzone mu obowiązki. W praktyce niemal zawsze potrzebny jest jednak okres na wdrożenie nowego podwładnego. Z czasem jednak można liczyć na…

czytaj dalej

techniki sprzedaży - skuteczna rozmowa w call center

Więcej nie zawsze znaczy lepiej. Technika minimalizacji w call center

15.09.2021

Jak sprzedawać w call center? To pytanie, które od lat nurtuje kolejne pokolenia telemarketerów. W przypadku wielu call center głównym zadaniem pracowników jest bowiem właśnie takie zaprezentowanie klientowi usługi czy towaru, by namówić go do zakupu czy też podpisania umowy.…

czytaj dalej

Jak dostać pracę w call center? Najważniejsze wymagania, jakie musisz spełnić

16.07.2021

W młodości każdy z nas rysuje w głowie swoją przyszłą ścieżkę kariery. Wśród wymarzonych zawodów pojawiają się te związane z telewizją, sportem czy estradą, ewentualnie zawodami zaufania społecznego, takimi jak lekarz, sędzia czy nawet strażak. Na tym etapie celem raczej…

czytaj dalej

komfort w pracy call center

Praca w telemarketingu: pięć porad, jak poprawić komfort pracownika

15.06.2021

Zawodem coraz częściej wybieranym przez młode osoby jest telemarketing. Praca w tej branży cieszy się zainteresowaniem oczywiście także i wśród starszych osób, które uwielbiają codzienny kontakt z klientem. W obu przypadkach, niezależnie od wieku, konieczne jest zadbanie o komfort w…

czytaj dalej

jak walczyć z rutyną w call center

Praca w call center – jak walczyć z rutyną?

15.04.2021

Praca telemarketera wciąż bywa obciążona górą stereotypów. Wiele osób uważa ją za zajęcie dobre jedyne na chwilę, inne uważają, że nie sposób w niej dobrze zarobić. Część osób niemal zastanawia się, czy praca w call center jest szkodliwa. Czy w…

czytaj dalej

nowoczesny telemarketing

Video contact center – czym różni się od tradycyjnych centrów telemarketingu?

15.02.2021

Branża call center stale ewoluuje, poszukując jak najbardziej efektywnych sposobów dotarcia do klienta. Centrale telemarketingowe od początku opierały się na rozmowach telefonicznych, to od nich zresztą zaczerpnęły swoją nazwę. Współcześnie coraz większa część komunikacji w takich placówkach odbywa się również…

czytaj dalej

fakty i mity o call center

Praca dla studentów? Fakty i mity na temat zatrudnienia w call center

15.01.2021

Mimo że lata mijają i branża dynamicznie się zmienia, praca w call center nadal nie jest uważana za zbyt prestiżową. Wiele osób traktuje ją jedynie jako źródło dorywczego zarobku, nie widząc w niej dla siebie perspektyw rozwoju. Inni wciąż postrzegają…

czytaj dalej

nowoczesny call center

Nowoczesny telemarketing w firmie. Jak go zorganizować?

16.11.2020

Branża call center jest obecna na rynku od 90 lat. W tym czasie techniki kontaktów z klientami mocno ewoluowały, a rozpowszechnienie się internetu przyniosło w tej materii prawdziwą rewolucję. Współczesne centra nie mają zbyt wiele wspólnego z pierwszymi, funkcjonującymi w…

czytaj dalej

call center

Praca w call center. Co robić, by nie była tylko przystankiem w Twojej karierze?

15.10.2020

Telemarketing przez wielu wciąż nie jest traktowany jako ciekawa praca i możliwość dochodowej ścieżki kariery. W ostatnich latach ta branża dynamicznie się jednak rozwija i nie polega już jedynie na usilnym przekonywaniu klientów do zamówienia konkretnego produktu czy usługi. Centra…

czytaj dalej

telemarketing

Jak zmieniał się telemarketing? Kilka słów o historii branży

15.09.2020

Biznes na całym świecie szuka rozmaitych kanałów do kontaktowania się z klientami, zarówno tymi obecnymi, jak i potencjalnymi. Od lat popularne są reklamy, które docierają do ludzi za pośrednictwem coraz bardziej nowoczesnych nośników. To właśnie w służbie biznesu powstały również…

czytaj dalej

call center

Call center wstępem do kariery. Dlaczego warto zacząć pracę w tej branży?

14.08.2020

Praca w call center przez wiele osób jest traktowana po macoszemu. Pogardliwie nazywa się ją “pracą na słuchawkach”, a część osób broni się przed zatrudnieniem w tej branży rękami i nogami. Tymczasem namolni i denerwujący klientów konsultanci przechodzą do przeszłości,…

czytaj dalej

telemarketing

Telemarketing nie dla każdego. Na co zwracać uwagę w czasie rekrutacji konsultantów?

15.07.2020

Branża call center bywa lekceważona i nazywana “pracą dla studentów”. Może być jednak wstępem do ciekawej kariery zawodowej i stworzyć spore możliwości rozwoju. Tyle że najpierw trzeba taką pracę dostać, sprawiając dobre wrażenie na rekruterach. Wbrew obiegowej opinii nie każdy…

czytaj dalej

telemarketing

Jak efektywnie obsłużyć klienta? Popraw skuteczność pracy w call center

15.06.2020

Uruchomienie własnego call center lub korzystanie z zewnętrznych agencji telemarketingu może mieć różne cele. Jednym z najważniejszych jest jednak efektywna obsługa klienta. Kiedy telemarketer będzie w stanie skutecznie komunikować się z klientem i rozwiązać jego problem, dużo łatwiej będzie realizować…

czytaj dalej

praca w telemarketingu korzyści

Największe korzyści, jakie wyniesiesz z pracy w telemarketingu

15.04.2020

Dla wielu osób praca w telemarketingu nie jest szczytem marzeń. Część ludzi na samo wspomnienie takiej formy zatrudnienia odżegnuje się od niej z całych sił. Tyle że pracę w call center najczęściej i najgłośniej krytykują ci, którzy sami nie mieli…

czytaj dalej

Jak zapobiec częstej rotacji pracowników w call center?

17.03.2020

Call center to dla wielu osób tzw. pierwsza praca lub tymczasowy przystanek. Wiele firm telemarketingowych boryka się z problemem częstej rotacji pracowników, nie mając pomysłu na skuteczne zatrzymanie tego procesu. Dlatego podpowiemy Ci, jak możesz temu zapobiec.…

czytaj dalej

Czy opłaca się zatrudniać zdalnych pracowników w call center?

10.12.2019

Wiele przedsiębiorstw coraz chętniej pozyskuje osoby gotowe do wykonywania obowiązków w systemie Home Office. Czy jest to możliwe również wśród konsultantów na słuchawce? Sprawdzamy, czy opłaca się zatrudniać zdalnych pracowników w call center.…

czytaj dalej

Techniki sprzedaży przez telefon – część VI: technika drzwiami w twarz

13.11.2019

Klienci często odrzucają oferty telemarketerów, gdyż bez żadnego punktu odniesienia wydają się one niekorzystne. Sprzedaż telefoniczna techniką drzwiami w twarz daje porównanie, pod którego wpływem zakup dobra lub usługi staje się atrakcyjną okazją.…

czytaj dalej

6 niezbędnych pozycji na checkliście pracownika call center

14.08.2019

Pracownicy call center coraz częściej porzucają schematyczne skrypty na rzecz checklisty, która daje im więcej możliwości dopasowania do rozmówcy i pozwala lepiej skupić się na budowaniu relacji. Aby była naprawdę pomocna i użyteczna, powinna zawierać kilka niezbędnych elementów. Oto one!…

czytaj dalej

5 branż, w których warto wdrożyć usługi call center

18.06.2019

W wielu branżach aktywna sprzedaż bezpośrednia uchodzi za najważniejszy element działalności, niezbędny do pozyskania nowego klienta lub utrzymania stałego. W innych (a czasem i tych samych) ogromne znaczenie ma jakość i skuteczność konsultantów, gotowych pomóc w rozwikłaniu najróżniejszych problemów. Gdzie…

czytaj dalej

Techniki sprzedaży przez telefon: część V – technika kanapki

13.05.2019

Sprzedając w call center, masz obowiązek informować klienta o wszystkich najważniejszych szczegółach cenowych produktu lub usługi, które oferujesz wraz z formalnościami i warunkami. Te niestety budzą obiekcje i zniechęcają do zakupu. Należy więc wpleść je zgrabnie w prezentację tak, aby…

czytaj dalej

4 funkcje skryptu, które wykorzystasz podczas pracy w call center

20.03.2019

Skrypt, czyli scenariusz rozmowy z klientem, to nieodzowny atrybut każdego telemarketera – niezależnie od stażu pracy czy umiejętności. Sprawdź, do czego przydaje się skrypt i w jakich sytuacjach warto się nim wspomóc!…

czytaj dalej

Jakie możliwości rozwoju zawodowego daje Ci praca w call center?

16.01.2019

W ogłoszeniach o pracę często przewija się fraza „mile widziane doświadczenie w call center”. Pracodawcy wiedzą bowiem, że taki pracownik jest przeszkolony, komunikatywny i nie boi się ciągłych wyzwań. Oprócz możliwości odkrycia swojego potencjału praca w call center oferuje szkolenia…

czytaj dalej

menedżer call center - zadania

4 zadania dobrego lidera zespołu call center

17.10.2018

Dobry manager zespołu call center jest kimś więcej, niż szefem. Merytoryczne i psychiczne wsparcie zespołu, mediacje w konfliktowych sytuacjach, diagnoza i rozwiązywanie bieżących problemów – to tylko niektóre z wyzwań czekających na lidera teamu. Jeśli i Ty stajesz w ich…

czytaj dalej

Prognozy rozwoju branży call center

18.09.2018

Jak będzie wyglądała przyszłość call center? Przedstawiamy cztery trendy, które już niedługo zdominują rynek centrów obsługi telefonicznej!…

czytaj dalej

Techniki sprzedaży przez telefon – część IV: storytelling

17.08.2018

Jak zbudować historię, która w kilka chwil pozwoli zbudować zainteresowanie klienta? Wykorzystaj umiejętność opowiadania niesamowitych historii – storytelling, by poprawić swoje wyniki sprzedażowe w call center.…

czytaj dalej

6 cech dobrego telemarketera

18.06.2018

Stawiasz pierwsze kroki w sprzedaży telefonicznej? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestaw sześciu cech, które pozwolą Ci poczuć się w call center jak ryba w wodzie!…

czytaj dalej

4 triki sprzedażowe, które poprawią Twoją skuteczność

16.04.2018

Wykonałeś już setki połączeń, a Twoje wyniki sprzedażowe w dalszym ciągu stoją w miejscu? Zrób sobie chwilę przerwy, zaparz ciepły napój i zapoznaj się z naszymi patentami na skuteczne prowadzenie rozmów telefonicznych.…

czytaj dalej

call center

Call center – branżowe trendy na nowy rok

08.03.2018

Pierwsze miesiące nowego roku to doskonały moment na wprowadzenie zmian, umożliwiających dynamiczny i zrównoważony rozwój firmy. To także okres konfrontacji wiedzy specjalistycznej z nowymi trendami, których efektem są liczne analizy i wizualizacje. W jakim kierunku podąża obecnie rynek call center?…

czytaj dalej

Wzrok, słuch, ruch – jak oddziaływać na zmysły klienta w rozmowie telefonicznej?

07.02.2018

Istnieją dwa podstawowe rodzaje komunikacji międzyludzkiej – werbalna i niewerbalna. Każda z nich oddziałuje na poszczególne zmysły, popychając nas do podjęcia określonych decyzji. Tendencja ta pozwoliła na wyszczególnienie trzech podstawowych typów klienta: wzrokowiec, słuchowiec i kinestetyk. Jak wykorzystać tę wiedzę…

czytaj dalej

Techniki sprzedaży przez telefon – część III: technika wizualizacji

21.01.2018

Podejmując decyzje sprzedażowe, korzystamy aktywnie ze wszystkich zmysłów – wzroku, dotyku, a jeśli to potrzebne, węchu i smaku. Jako sprzedawca w call center Twoim jedynym orężem są słowa. Aby efektywnie sprzedawać, w toku rozmowy musisz jak najbardziej sugestywnie odwołać się…

czytaj dalej

Techniki sprzedaży przez telefon – część II: 6 reguł Cialdiniego

15.12.2017

Reguły wywierania wpływu na ludzi, przedstawione w bestsellerowej książce Roberta Cialdiniego pod tym samym tytułem, znajdują powszechne zastosowanie we wszystkich kanałach sprzedaży – także w call center. Na czym polegają owe reguły i jak wykorzystać je w sprzedaży?…

czytaj dalej

4 techniki zadawania pytań w rozmowie z klientem

16.11.2017

Aby skłonić klienta do zakupu, musisz zaproponować mu ofertę jak najbardziej zgodną z jego potrzebami. Rozmowa za pośrednictwem call center pozwoli Ci rozpoznać owe potrzeby. Umiejętnie zadane pytania zapewnią Ci zdobycie wszystkich niezbędnych informacji, a co nie mniej ważne –…

czytaj dalej

Marketing bez nacisku – jak sprzedawać, by klient sam chciał kupować?

13.09.2017

Nikt nie lubi podejmować decyzji pod presją, a w procesie sprzedaży takt i wyczucie mają szczególnie duże znaczenie. Chcesz sprzedawać skuteczniej? Nie naciskaj – pomóż klientowi zdecydować o zakupie samodzielnie.…

czytaj dalej

Książki o telemarketingu, które warto przeczytać

24.03.2016

Chcesz, by Twoje call center działało jeszcze sprawniej? Zastanawiasz się, jak doszkalać, motywować i sprawdzać efektywność pracowników? Szukasz dobrych wzorców działania, które pomogą Ci stać się czołowym graczem na rynku? A może jesteś telemarketerem i zastanawiasz się, co zrobić, by…

czytaj dalej

Jak zmierzyć skuteczność Call Center?

16.12.2015

Osiąganie jak najlepszych wyników powinno być głównym celem nie tylko każdego pracodawcy, lecz także pracownika. Praca w call center dla wielu może wydawać się niewymierna. Tak jednak nie jest. By jasno określić słabe i mocne strony przyjętej strategii, efektywność pracowników…

czytaj dalej

Jak zbudować dobrą bazę danych?

19.03.2015

Dobra baza danych to klucz do sukcesu. Zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży, poprawia efektywność kampanii promocyjnych i badań marketingowych. Dzięki niej konsultanci call center nie wykonują setek przypadkowych telefonów dziennie, ale rozmawiają z osobami, które faktycznie mogą być zainteresowane danym produktem.…

czytaj dalej

call center

Jak wygląda praca w call center?

21.01.2015

Ofert pracy na stanowisku telemarketera w sieci nie brakuje. Powód? Po pierwsze, branża call center rozwija się bardzo dynamicznie, gdyż w czasach globalnej wioski i przyspieszenia życia, zakupy przez telefon są niezwykle wygodne. Po drugie, rotacja pracowników w działach telemarketingowych…

czytaj dalej

Dlaczego dobry telemarketer powinien umieć słuchać?

25.09.2014

Osobom, które zaczynają pracę w telemarketingu czasami wydaje się, że ich jedynym zadaniem jest przeczytanie sprytnie skonstruowanej regułki, która zachęci klienta do zakupu produktu. Tak jednak nie jest. Oczywiście, zainteresowanie klienta ofertą jest istotne. Ale jeszcze ważniejsze jest to, by…

czytaj dalej

Dlaczego rozmowy są nagrywane?

28.04.2014

W branży call center nagrywanie rozmów to obecnie standard. Z jednej strony stanowi ono podstawę zawarcia umowy na odległość, z drugiej – w razie pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości – można się do niego odwołać. Fakt nagrywania rozmów z klientami warto…

czytaj dalej

Telemarketing jest skuteczny. Dowody!

14.04.2014

Telemarketingowi lubi się przyszywać czarną łatkę. Mówi się, że klienci go nie lubią, bo jest zbyt natarczywy i są nieufni w stosunku do tej formy robienia zakupów. Badania pokazują jednak coś zupełnie innego. Telefon to kanał komunikacyjny lubiany przez klientów,…

czytaj dalej

7 korzyści dla Twojej firmy z telemarketingu

10.04.2014

Telemarketing ma jeden zasadniczy cel – wzrost sprzedaży produktów i usług. Be względu na to, czy dzwonimy z informacją o nowym odkurzaczu, chcemy przeprowadzić ankietę, poznać opinię czy umówić się na spotkanie nadrzędny cel pozostaje ten sam.…

czytaj dalej

wczytaj więcej

Kategorie

Wyszukiwarka

Newsletter