Prognozy rozwoju branży call center

18.09.2018

Jak będzie wyglądała przyszłość call center? Przedstawiamy cztery trendy, które już niedługo zdominują rynek centrów obsługi telefonicznej!…

czytaj dalej

Techniki sprzedaży przez telefon – część IV: storytelling

17.08.2018

Jak zbudować historię, która w kilka chwil pozwoli zbudować zainteresowanie klienta? Wykorzystaj umiejętność opowiadania niesamowitych historii – storytelling, by poprawić swoje wyniki sprzedażowe w call center.…

czytaj dalej

6 cech dobrego telemarketera

18.06.2018

Stawiasz pierwsze kroki w sprzedaży telefonicznej? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestaw sześciu cech, które pozwolą Ci poczuć się w call center jak ryba w wodzie!…

czytaj dalej

4 triki sprzedażowe, które poprawią Twoją skuteczność

16.04.2018

Wykonałeś już setki połączeń, a Twoje wyniki sprzedażowe w dalszym ciągu stoją w miejscu? Zrób sobie chwilę przerwy, zaparz ciepły napój i zapoznaj się z naszymi patentami na skuteczne prowadzenie rozmów telefonicznych.…

czytaj dalej

call center

Call center – branżowe trendy na nowy rok

08.03.2018

Pierwsze miesiące nowego roku to doskonały moment na wprowadzenie zmian, umożliwiających dynamiczny i zrównoważony rozwój firmy. To także okres konfrontacji wiedzy specjalistycznej z nowymi trendami, których efektem są liczne analizy i wizualizacje. W jakim kierunku podąża obecnie rynek call center?…

czytaj dalej

Wzrok, słuch, ruch – jak oddziaływać na zmysły klienta w rozmowie telefonicznej?

07.02.2018

Istnieją dwa podstawowe rodzaje komunikacji międzyludzkiej – werbalna i niewerbalna. Każda z nich oddziałuje na poszczególne zmysły, popychając nas do podjęcia określonych decyzji. Tendencja ta pozwoliła na wyszczególnienie trzech podstawowych typów klienta: wzrokowiec, słuchowiec i kinestetyk. Jak wykorzystać tę wiedzę…

czytaj dalej

Techniki sprzedaży przez telefon – część III: technika wizualizacji

21.01.2018

Podejmując decyzje sprzedażowe, korzystamy aktywnie ze wszystkich zmysłów – wzroku, dotyku, a jeśli to potrzebne, węchu i smaku. Jako sprzedawca w call center Twoim jedynym orężem są słowa. Aby efektywnie sprzedawać, w toku rozmowy musisz jak najbardziej sugestywnie odwołać się…

czytaj dalej

Techniki sprzedaży przez telefon – część II: 6 reguł Cialdiniego

15.12.2017

Reguły wywierania wpływu na ludzi, przedstawione w bestsellerowej książce Roberta Cialdiniego pod tym samym tytułem, znajdują powszechne zastosowanie we wszystkich kanałach sprzedaży – także w call center. Na czym polegają owe reguły i jak wykorzystać je w sprzedaży?…

czytaj dalej

4 techniki zadawania pytań w rozmowie z klientem

16.11.2017

Aby skłonić klienta do zakupu, musisz zaproponować mu ofertę jak najbardziej zgodną z jego potrzebami. Rozmowa za pośrednictwem call center pozwoli Ci rozpoznać owe potrzeby. Umiejętnie zadane pytania zapewnią Ci zdobycie wszystkich niezbędnych informacji, a co nie mniej ważne –…

czytaj dalej

Marketing bez nacisku – jak sprzedawać, by klient sam chciał kupować?

13.09.2017

Nikt nie lubi podejmować decyzji pod presją, a w procesie sprzedaży takt i wyczucie mają szczególnie duże znaczenie. Chcesz sprzedawać skuteczniej? Nie naciskaj – pomóż klientowi zdecydować o zakupie samodzielnie.…

czytaj dalej

Książki o telemarketingu, które warto przeczytać

24.03.2016

Chcesz, by Twoje call center działało jeszcze sprawniej? Zastanawiasz się, jak doszkalać, motywować i sprawdzać efektywność pracowników? Szukasz dobrych wzorców działania, które pomogą Ci stać się czołowym graczem na rynku? A może jesteś telemarketerem i zastanawiasz się, co zrobić, by…

czytaj dalej

Jak zmierzyć skuteczność Call Center?

16.12.2015

Osiąganie jak najlepszych wyników powinno być głównym celem nie tylko każdego pracodawcy, lecz także pracownika. Praca w call center dla wielu może wydawać się niewymierna. Tak jednak nie jest. By jasno określić słabe i mocne strony przyjętej strategii, efektywność pracowników…

czytaj dalej

Jak zbudować dobrą bazę danych?

19.03.2015

Dobra baza danych to klucz do sukcesu. Zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży, poprawia efektywność kampanii promocyjnych i badań marketingowych. Dzięki niej konsultanci call center nie wykonują setek przypadkowych telefonów dziennie, ale rozmawiają z osobami, które faktycznie mogą być zainteresowane danym produktem.…

czytaj dalej

call center

Jak wygląda praca w call center?

21.01.2015

Ofert pracy na stanowisku telemarketera w sieci nie brakuje. Powód? Po pierwsze, branża call center rozwija się bardzo dynamicznie, gdyż w czasach globalnej wioski i przyspieszenia życia, zakupy przez telefon są niezwykle wygodne. Po drugie, rotacja pracowników w działach telemarketingowych…

czytaj dalej

Dlaczego dobry telemarketer powinien umieć słuchać?

25.09.2014

Osobom, które zaczynają pracę w telemarketingu czasami wydaje się, że ich jedynym zadaniem jest przeczytanie sprytnie skonstruowanej regułki, która zachęci klienta do zakupu produktu. Tak jednak nie jest. Oczywiście, zainteresowanie klienta ofertą jest istotne. Ale jeszcze ważniejsze jest to, by…

czytaj dalej

Dlaczego rozmowy są nagrywane?

28.04.2014

W branży call center nagrywanie rozmów to obecnie standard. Z jednej strony stanowi ono podstawę zawarcia umowy na odległość, z drugiej – w razie pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości – można się do niego odwołać. Fakt nagrywania rozmów z klientami warto…

czytaj dalej

Telemarketing jest skuteczny. Dowody!

14.04.2014

Telemarketingowi lubi się przyszywać czarną łatkę. Mówi się, że klienci go nie lubią, bo jest zbyt natarczywy i są nieufni w stosunku do tej formy robienia zakupów. Badania pokazują jednak coś zupełnie innego. Telefon to kanał komunikacyjny lubiany przez klientów,…

czytaj dalej

7 korzyści dla Twojej firmy z telemarketingu

10.04.2014

Telemarketing ma jeden zasadniczy cel – wzrost sprzedaży produktów i usług. Be względu na to, czy dzwonimy z informacją o nowym odkurzaczu, chcemy przeprowadzić ankietę, poznać opinię czy umówić się na spotkanie nadrzędny cel pozostaje ten sam.…

czytaj dalej

wczytaj więcej

Kategorie

Wyszukiwarka

Newsletter